Saddle up shoppar loss på Ö&B!


Så här innan jul bestämde vi oss för att kolla utbudet av hästprylar på lågprisbutiken Ö&B! Finns det något vettigt, eller bara skräp? Dags att reda ut detta...


Enfärgad vojlock, billigt och bra. Dessvärre inte snyggt...
Personligen tycker jag att schabrak är det enda rätta!


Efter en närmare titt på dessa insåg jag att de kändes väldigt bekanta...

Just ja! De är tämligen lika Hööks senskydd från Equi-Guard...
...Som i sin tur är en copy cat på Lamicells populära benskydd Pro.

Hööks version


Lamicells Pro


Jag tvivlar på att materialet är detsamma, och stötdämpningen vet jag inte om den är motsvarande... Men vill man spara nån hundralapp är det kanske ett klipp!


Det grårutiga stalltäcket som vi hittade tyckte jag verkligen om! Riktigt snyggt. Hade ett liknande från Euro-Star förut. Grått är snyggt på de flesta hästar!


Känner man sig rik kan man köpa både grovfoder och spån på affären! Hur prisvärt detta är kan jag dock inte lova någonting om...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0