Resultat i omröstningen

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!
Jag tänkte passa på att redovisa resultatet av den omröstning som legat uppe på bloggen ett tag. Det är riktigt intressant för mig att se vilka ni är, för att på så sätt ha lite bättre koll på vad ni kan tänkas vara intresserad av att läsa om.



Omröstningen handlade om hur ni läsare är engagerade inom hästsporten, de flesta tränar på något sätt, därefter kommer tävlar, yrkesmässigt engagerad och sist men inte minst - intresserad.
Snart kommer en ny omröstning upp, så håll ögonen öppna.

Imorgon tänkte jag bidra med lite matnyttigt i rollkürdebatten, en intressant studie som jag hittat... Missa inte det!

Ha det bra så länge!


Kommentarer
Postat av: Cajsa.

Hej, jag ska snart ha en tävling på min blogg där jag kommer att lotta ut en av mina teckningar... Men jag måste veta vad jag ska måla så om du har idéer så säg till, du kanske till och med vinner så kom med en bra idé.

Sköt om dig, kram!

2009-11-07 @ 01:06:36
URL: http://worldofcreation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0