Hästannonser...


  Jag håller just nu på att leta upp en b-ponny till tvillingdöttrarna i en familj där jag varit mycket och hjälpt till med gården och hästarna. Det ska då vara en foderponny, och jag har märkt att det är väldigt svårt att hitta sidor som har ett vettigt upplägg på foderhästannonserna. Det finns flera fina sidor med hästar till salu där upplägget är enkelt och är lätta att navigera i, men när det kommer till annonser runt foderhästar är sökredskapen rätt bristfälliga och det är svårt att överblicka annonserna. Jag vet inte om det är jag som inte har hittat rätt sidor, men det är i alla fall så jag upplevt det. Vad använder ni för sidor när ni letar nya hästar?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0