Hoppsits...


  Vissa hästar är verkligen känsliga på hur ryttaren sitter över hindret, min d-ponny kunde bli verkligt irriterad om inte jag var helt med i sprången. Men det finns också hästar som är för snälla...
Denna häst skulle nog tjäna på att inte vara så förlåtande mot sin ryttare: http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM&feature=player_embedded

Hur ryttaren i detta fall lyckas med detta är för mig en gåta, och om den utför detta utan att bli steril låter jag vara osagt. Oavsett är det inte någon sits att eftersträva.

Eller vad säger ni?

Har märkt att länkarna i inläggen inte syns, men de finns där och går att klicka på. Ska åtgärda detta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

samtidigt som det är synd om hästen i det där fallet så lider jag jävligt mkt me han dom rider me tanke på hans landningar i sadeln.. som kille gör de ju nästan ont å kolla :O

hhahaha!

2009-10-24 @ 00:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0