Min första foderhäst...


  För att ni ska kunna få en bättre bild av mig tänkte jag presentera några av de hästar jag ridit och haft. Idag tänkte jag börja med min första foderhäst som jag hade mellan 03 och 05.

Det var då Florencja, ett Arabiskt fullblodssto, född 1990, e. Pers - Algomej.



Med henne tränade jag mestadels dressyr, och hon lärde mig massor! Hon var riktigt duktig att bocka också... Men förutom någon enstaka fraktur så fick jag väldigt bra balans tack vare henne! Flora, som hon kallades, var dessutom fruktansvärt vacker tycker jag. Dock blev hon lite rund om magen sommartid... 
Idag är hon avelssto på ett stuteri i mellersta Sverige.


Bilden ovan är tagen 04 och sitsen får således ses som ursäktad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0