Update!


  Mycket är på gång i bloggen, och därför tänkte jag ge er en liten uppdatering!
Planerna är att det ska finnas en unghästdagbok i bloggen, där vi ska få följa utvecklingen av en unghäst i sin utbildning. Mer om detta kommer senare... Dessutom kommer det varvas med fakta i unghästdjungeln, vad man bör göra, och vad man inte bör göra...
En serie om unga hästmänniskor och hur man tar sig fram i hästsportsverige är också på G, något som jag tror kan vara aktuellt för många och kan bli riktigt spännande!
Olyckor är ju tyvärr något som förekommer i hästvärlden, och jag ska ta reda på hur man kommer tillbaka efter en hästolycka. Både psykiskt och fysiskt. För faktum är att de psykiska skadorna kan vara minst lika svåra att läka som de fysiska. Många av de som blir rädda efter en olycka kan ha svårt att prata om det, varför är det så? Och hur gör man om man skadas allvarligt fysiskt, hur kommer man snabbast tillbaka i sadeln? Detta ska jag djupdyka i!

Ha det riktigt bra så länge!


Kommentarer
Postat av: arvid

ja du lär ju va bra på de där me olyckor iaf :P

2009-10-14 @ 23:07:47
Postat av: Malin

Du kommer lyckas :) Hur bra som helst!!

2009-10-15 @ 08:44:45
URL: http://littlepuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0