BLOGGUPPDATERINGAR

Jag måste erkänna att mitt bloggande varit lidande av min bristande fysiska status i veckan. Som jag nämnt tidigare lider jag av en whiplashskada efter en ridolycka i våras. Detta gör att jag ofta har väldigt lite ork att göra något annat än att sova när jag kommer hem från skolan. Jag ska försöka lägga om mina rutiner och blogga mer på morgonen när jag förhoppningsvis är piggare :)

Jag har börjat rida nu igen i alla fall, har inte kunnat rida något efter skadan i våras, men nu har jag börjat lite smått igen. Jag är som en rabiat 10-åring som blir lycklig bara av att få sitta i sadeln! Har fått en pärla till häst att rida nu på skolan, Speed-x (snarare känd som Lat-x). Han är en riktig nallebjörn som går som i sin egna lilla värld. Lite väl seg, men lyssnar ändå hyfsat på hjälperna.

Jag hoppas ni har det bra i resten av det snöiga Sverige, och så får ni se fram emot nya spännande blogguppdateringar!

Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0